Facebook – hashtag και η διαφήμιση στο internet

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, το Facebook ετοιμάζεται να υιοθετήσει το hashtag, προσφέροντας στους χρήστες του τη δυνατότητα οργάνωσης συγκεκριμένων συζητήσεων, όπως γίνεται στο Twitter.

Οι ανώνυμες πηγές που γνωρίζουν τα πράγματα εκ των έσω, ανέφεραν πως …
αν και στο Facebook εργάζονται πάνω στο συγκεκριμένο νέο χαρακτηριστικό, αυτό δε σημαίνει πως θα είναι έτοιμοι να το ενσωματώσουν στις σελίδες της υπηρεσίες σύντομα.

Τα hashtag που έχουν σημαντικό ρόλο στο Instagram που έχει εξαγοραστεί από το Facebook, φαίνεται να είναι η φυσιολογική εξέλιξη της Graph Search, της νέας λειτουργίας αναζήτησης που πρόσφατα ενσωματώθηκε.

Η Graph Search για την ώρα περιορίζεται σε υλικό των χρηστών σε σχέση με τις τοποθεσίες, τους φίλους και τα like τους.

Με την προσθήκη του hashtag η λειτουργικότητα της αναζήτησης θα μπορέσει να επεκταθεί επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αναζητήσεις και να παίρνουν αποτελέσματα από δημοσιεύσεις γύρω από συγκεκριμένη θεματολογία, όπως για παράδειγμα #καρναβάλι.

Φυσικά οι εφαρμογές που μπορούν να υπάρξουν στον τομέα της διαφήμισης στο internet βάσει αυτού του χαρακτηριστικού είναι τεράστιες ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα προβλέπουν να γνωρίσουν ακόμα πιο λαμπρές ημέρες σε πείσμα της οικονομικής κρίσης και οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων να κάνουν χρυσές δουλειές!!!

Όπως ήταν αναμενόμενο, για την ώρα το συγκεκριμένο δημοσίευμα δεν έχει σχολιαστεί από το Facebook, εκπρόσωπος του οποίου δήλωσε πως δεν σχολιάζουν φήμες.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *